Odchudzanie – wydaje się takie bezproblemowe

Gdy temperatura rośnie to oznaka, iż pora wyrzucić parę niepotrzebnych partii odzieży. Do komody pakujemy kurtki, golfy, chowamy obuwie na zimę, a czapkę zimową zamieniamy na tą z daszkiem. Przez zimę jednakże „przybyło” nas trochę, tak, zasiedzenie w długie zimowe wieczory i zajadanie się, zero aktywności – to drobiazgi, które wpływają na nowe, niepotrzebne kilogramy. A później przybywa wiosenno-letni sezon, a wielu z nas krępuje się rozebrać… Zróbmy coś z tym!

dieta
Autor: Amelia Crook
Źródło: http://www.flickr.com

podstawowe, co jeszcze trzeba dokonać przed całym spektrum aktywności, to pójście do fachowca od produktów żywnościowych i odpowiedniego odżywania. Jest nim dietetyk, człowiek od skutecznego planu żywnościowego, przeznaczonego dla potrzeb danego, konkretnego człowieka. przybywający do niego osoby to najczęściej osoby pragnące schudnąć. Dietetyk Wrocław określa każdemu odpowiednią dla zdolności dietę, która wprowadzona w życie, przynosi mierzalne rezultaty.

Od tej niezbędnej obecności w gabinecie dietetyka przemieszczamy się od razu na kąpielisko, gdzie prędko spalamy kalorię. Szybciutko jednakowoż wychodzimy z wody i pędzimy przed siebie, niczym Forrest Gump (a tak naprawdę, to z bieganiem nie powinno się przedobrzyć, gdyż można się prędko zniechęcić). najkorzystniej pobuszować w jakimś naturalnym miejscu, pośród drzew i traw, dzięki temu nie będziemy bezużytecznie wdychać spaliny. twierdzisz, że żyjesz w wielkim ośrodku miejskim typu Warszawa, Kraków czy Wrocław? Nic straconego, w każdym z nich odnajdą się tereny zielone. No już, nie szukaj wykrętów …

warzywa
Autor: julie corsi
Źródło: http://www.flickr.com

Po jakimś czasie, kiedy bieganie już nam się sprzykrzy organizujemy ekipę przyjaciół lub obcych, by razem walczyć, czyli pograć w jakieś rozgrywki zespołowe. Nie dość, że wymagają sporego wysiłku to jednocześnie dostarczają podekscytowanie.

Przy tym wszystkim należy pamiętać o dwóch niezbędnych rzeczach. na początek, podczas aktywności spożywajmy dużo wody. To niezbędne, aby się nie odwodnić. Brak wody to prosta droga do problemów z oddychaniem i ciśnieniem tętniczym. kolejna rzecz – nie przesadzaj z głodówką. Jeśli nie poszedłeś do dietetyka i pragniesz samemu zadbać o własną dietę to okej, ale zapamiętaj jedną poradę: kiedy nie jesz posiłków twój organizm odczuwa, że coś jest nie tak, powoduje to spowolnienie metabolizmu.

Nie korzystaj także z cudownych pigułek i innych suplementów diety, bo są to często tabletki, które posiadają nieznane, szkodliwe mikstury. Lepiej nie ryzykować. Podobnie, nie wierz w jakieś niecodzienne systemy odchudzania, ekspresowe wyniki. Uwierz, że takie coś nie istnieje. Konieczny jest czas i spokój, a rezultaty na pewno się pojawią

Źródło: www.rankinglekarzy.pl